DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE NAD 50€

Kontakt

Otváracie hodiny
Podpora Osobný odber / Servis
Po 9:00 – 18:30 Po 9:00 – 18:30
Ut 9:00 – 18:30 Ut 9:00 – 18:30
St 9:00 – 18:30 St 9:00 – 18:30
Št 9:00 – 18:30 Št 9:00 – 18:30
Pi 9:00 – 18:30 Pi 9:00 – 18:30
So 9:00 – 18:30 So 9:00 – 18:30
Ne 9:00 – 18:30 Ne 9:00 – 18:30
 
Pre dohodnutie termínu servisného úkonu alebo osobného odberu nás kontaktujte prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125.
 
E-mail
 
Telefonický kontakt
+421904211125
 
Adresa
Martin Hazala - SmartStores
Pri pošte 25
04017 Košice

 


 

Košice - servisné stredisko

Pre dohodnutie termínu opravy a v prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk

Po dohodnutí termínu opravy prinesiete Vaše Apple zariadenie na nižšie uvedenú adresu.

Adresa: Pri pošte 25, 04017 Košice - Barca

 Pre dohodnutie termínu v inom čase ako sú otváracie hodiny, kontaktujte nás prostredníctvom SMS alebo telefonicky na čísle +421904211125 alebo e-mailom na adrese servis@smartstores.sk

 


 

Oprava na diaľku do 24 hodín

Dávame našim zákazníkom taktiež možnosť poslať Vaše Apple zariadenie ľubovoľnou prepravou podľa vášho výberu do nášho servisného strediska na nižšie uvedenú adresu. Väčšina opráv je vybavená do 24 hodín od prijatia zásielky. Opravené zariadenia budú zadané do prepravy späť k zákazníkovi nasledujúci pracovný deň. V prípade opravy na diaľku je potrebné k jednotlivým cenám opráv pripočítať náklady na odoslanie zariadenia vo výške 4€. Celý proces je rozdelený do nasledujúcich krokov:

  1. Prevzatie zariadenia do nášho servisného strediska.
  2. Vykonanie diagnostických testov na odhalenie závady, ak nie je vopred jasná.
  3. Oprava zariadenia vykonaná skúseným technikom.
  4. Po dokončení opravy prebehne komplexné testovanie, ktoré zaručuje, že Vaše zariadenie Apple iPhone je plne funkčné.
  5. Dôkladné a bezpečné zabalenie Vášho opraveného zariadenia a odoslanie späť prostredníctvom Slovenskej pošty Expres kuriérom. Po dohode možnosť odoslania zariadenia cez službu Packeta.
  6. Po odoslaní Vám pošleme sledovacie číslo zásielky.
  7. Za servisný úkon (opravu) zaplatíte pri prevzatí zariadenia, na dobierku.

K zariadeniu je nutné pridať vyplnený servisný formulár - Servisný formulár - Stiahnuť

 

Adresa pre zaslanie zariadenia:
Martin Hazala - SmartStores
Pri pošte 25
04017 Košice

 


 

Firemné údaje

Martin Hazala – SmartStores

Pri pošte 25

04017 Košice

IČO: 55163556

DIČ: 1128530546

Bankové spojenie: SK5883300000002502431918

 

SZČO zapísaná v živnostenskom registri Okresného úradu Košice, číslo živnostenského registra: 820-99879.

 

Orgán dozoru – Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1
Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

T.č.: 055 / 6220 781, Fax: 055 / 6224 547, E-mail: ke@soi.sk

 

Predávajúci nie je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/

 


 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: